ما را دنبال کنید

جستجوگر

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 6
  • بازديد ديروز : 12
  • بازديد کننده امروز : 4
  • بازديد کننده ديروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 18
  • بازديد ماه : 18
  • بازديد سال : 25
  • بازديد کلي : 323
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 52.14.168.56
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

الهي بميرم سياه پوشت کنم نه آنکه بمانم و فراموشت کنم !

می خوام به کسی که خودش می دونه کیه بگم: دوستت دارم! با تمام نا مهربونیات با

 

تمام....بازم دوستت دارم !

عشق دروغی بود که در تمام این سال ها باورش داشتم و چه تاوان سنگینی داشت همین

اشتباه کوچک !

درشیرینی بوسه غرق بودیم ... که ناگهان شوری اشک رابر لبانم احساس کردم وفهمیدم
که این بوسه جدایی است.
عشق از دوستی پرسید : تفاوت من وتو در چیه ؟ دوستی گفت : من دیگران را باسلامی آشنا می کنم
و تو با نگاهی . من آنها را با دروغ جدا می کنم و تو با مرگ !
ز باغ خاطراتم هرگز نخواهی رفت ومن هرگز نخواهم برد از یاد نگاه مهربانت را !
می بخشمت بخاطر تمام خنده هایی که از صورتم گرفتی...بخاطر تمام خنده هایی که به صورتم نشاندی
نمی بخشمت به خاطر دلی که برایم شکستی...بخاطر احساسی که برایم پرپر کردی...
 نمی بخشمت بخاطرزخمی که بر وجودم نشاندی...بخاطر نمکی که بر زخمم گذاشتی...و
 می بخشمت بخاطر عشقی که بر قلبمحک کردی !
اگه فکر میکنی که رفتنت باعث شکستنم میشه ؛ اگه فکرمیکنی که بعد ازرفتنت
 
اشک میریزم ؛ اگهفکرمیکنی که بانبودنت لحظه هام خالی میشن؛ اگه فکرمیکنی که هر
 
لحظه دلم برات تنگ میشه؛ اگهفکرمیگنی که بی تومیمیرم؛ درست فکرمیکنی تو که
 
میدونی نبودنت رو تاب نمیارم
پس بــــــــــــــــــــــــ ــــــــــمــون !
عاشق كسي باش كه لايق عشقت باشد نه تشنه عشقت . چون تشنه يه روز سيراب مي شه !
ياد گرفتم که عشق با تمام عظمتش 3-2 ماه بيشتر زنده نيست ياد گرفتم که عشق
 
يعني فاصلهو فاصلهيعني 2 خط موازي که هيچگاه به هم نمي رسند ياد گرفتم در عشق
 
هيچکس به اندازهخودت وفادار نيستو ياد گرفتم هر چه عاشق تري ، تنهاتري!
کاش خداوند هيچ وقت به کلمات غرور و عشق و دروغ فکر نميکر که تا هيچ وقت هيچ
 
عاشقی بهخاطر غرورش بهعشقش دروغ بگه !

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید: