ما را دنبال کنید

جستجوگر

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 3
  • بازديد ديروز : 0
  • بازديد کننده امروز : 3
  • بازديد کننده ديروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 3
  • بازديد ماه : 3
  • بازديد سال : 10
  • بازديد کلي : 308
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.218.55.14
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

میان همهمه ی برگهای خشک پاییزی، فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی.

اگه نيوتن قبل مرگش چشماي تو رو مي ديد معني حقيقي جاذبه رو مي فهميد

1 2 3 4 5 6 7 8 تا کی می خوای بشماری بیشتر از اینا می خوامت

ميدوني من دوست دارم من عاشقتم ميميرم برات ميبوسمت . . . چند تا ميم داره ؟

کوتاه ترین فاصله برای دوست داشتن ، فقط یک لبخنده! ولی تو نیشتو ببند ! چون من بدون لبخند هم دوست دارم !

ای کاش علم اونقدر پیشرفت کرده بود که از طریق SMS یه دسته گل ِ سرخ برات می فرستادم!

از شهرداری واحد سد معبر مزاحمتون میشم ، ببخشید مهربونیتون سد راه دلمون شده . . . !

چقدر جالبه: تا وقتی مریض نباشی کسی برات گل نمیاره تا فریاد نزنی کسی به سویت باز نمیگرده تا گریه نکنی کسی نوازشت نمیکنه تا قصد رفتن نکنی کسی به دیدنت نمیاد و تا وقتی که نمیری کسی تو رو نمیبخشه

سه تا ستاره تقدیمت می کنم : یه ستاره پر ِبوسه ، که دلم بی تو می پوسه . یه ستاره پر امید ، واسه هر کی که تو رو دید . یه ستاره پر رویا ، چه قشنگه با تو دنیا

هواشناسی گفت ابری بودن هوا باعث پژمرده شدن گلها شده! اس ام اس دادم ببینم گل من حالش چطوره؟

من صفرم تو دویي! با تو بيستم بي تو نيستم!!!
آرزو دارم دلت از غصه ها خالي شود سهم تو از زندگي يك عمر خوشحالي شود .

توي زندگي بعضي چيز ها بزرگ ، بعضي چيز ها کوچک ، بعضي چيز ها ساده و بعضي چيز ها مهم هستند: بزرگ مثل عشق کوچک مثل غم ساده مثل من مهم مثل تو ...

لبخند ارزانترين راهي است كه مي توان توسط آن نگاه را وسعت داد

ماه به من گفت،اگر دوستت به تو پيامي نمي دهد چرا ترکش نمي کني؟ به ماه نگاهي کردم و گفتم آيا آسمان تو را ترک مي کند زماني که نمي درخشي؟

دل من نرمترازجنس حرير دلم از جنس بلور گرتو راقصد شکستن باشد سنگ بي انصافي است يک تلنگر کافي است

سلام یه کاری دارم که می خام واسم انجام بدی اینجا هوا ابریه امشب ماه معلوم نیست میشه امشب تو آسمون باشی آخه ماه تر از تو پیدا نکردم.

- لبخند بهانه اي است براي زنده ماندن لحظه هايت سرشار از اين بهانه
چترم باز باشد یا بسته فرقی نمی کند بی توآسمان دلم همیشه ابریست.
شوق دیدار تو را قاصد بی رحم چه داند آنقدر شوق تو دارم که خدا می داند
تو دريايي و من موجي اسيرم...كه مي خواهم در آغوشت بميرم... بيا درياي من آغوش بر كش...نمي خواهم جدا از تو بميرم

اين ديوار هاي سردغرور؛هيچ گاه فرصت نداد که"زمرمه هاي دلتنگي ام"به سوي تو پر گيرند. کاش بيايي همراه نسيم عشق؛از پشت پنجره نيمه باز رو به قلبم

هنوز در پی جراح زبردستی می گردم که سرنوشت مرا با تو پیوند بزند
در گلستان خیالم ندهد هیچ گلی بوی تورا... تو گل ناز منی از دور می بوسم تورا...
دوستان را ياد كردن عار نيست ، يك اس ام اس كمتر از ديدار نيست . دوستان را دوستي كن در حيات ، بعد مردن دوستي در كار نيست
شوق ديدار تو را قاصد بيراه چه داند ؟ آنقدر شوق تو دارم كه خدا مي داند
عزیزم تو گاو منی ............ .. ناراحت نشو الان می فهمی . گ: گلمی. ا : آرزومی.و: وجودمی

اميدوارم شادي را به غم، زياد را به كم، درخت را به ريشه، گاهي را به هميشه، ستاره را به آسمان، زمين را به كهكشان، كهنه را به نو و خودم را به تو...

بهترین مترجم کسیست که سکوت را ترجمه کند
میدونی آدما بین الف تا ی قرار دارند. بعضی ها مثل " ب "برات میمیرند، مثل" د "دوستت دارند، مثل " ع " عاشقت میشوند، مثل " م " منتظر می مونند تا یه روز مثل " ی " یارت بشن.
از برگ گل نازكتری از هر چه گویم بهتری ، بسیار خوبان دیده ام اما تو چیز دیگری
سايه ام عاشق سايه ات شده مي خواستم ببينم آيا مي توانيم همــــــــــسايه شويم؟
عاشقانه ترین نگاهم را روی قایقی از باد نشاندم و پارو زنان سوی تو فرستادم وقتی به ساحل نگاه تو رسید تو چشمانت را بستی و قایقم غرق شد .
چنان غرق نگاهت شدم که هیچ غریق نجاتی کار از پیش نبرد .
عشق با روح شقایق زیباست عشق با حسرت عاشق زیباست عشق با نبض دقایق زیباست عشق در حسرت دیدار تو زیباست.
قلبم رو شكستي ولي من بيشتر از قبل دوستت دارم ميدوني چرا ؟؟؟ چون حالا هر تيكه از قلبم تورو جداگونه دوست داره
وقتي که من عاشق شدم .... شيطان به نامم سجده کرد ..... ادم زميني تر شد و عالم به ادم سجده کرد ............ ... من بودم و چشمان تو .... نه آتشي و نه گلي ..... چيزي نميدانم از اين ديوانگي و عاشقي
دیروز با یک دسته گل امده بود به دیدنم با یک نگاه مهربون همون نگاهی که سالها ارزو شو داشتم و از من دریغ می;کرد گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده ولی من فقط نگاهش کردم .. وقتی رفت سنگ قبرم از اشکش خیس شده بود
ويليام شكسپير ميگه : اونوقتي كه فكر ميكني هيچكس نيست كه حرف دلت رو بفهمه كسي هست كه براي ديدنت روزشماري ميكنه

بر خاک بخواب نازنين،تختی نيست. آواره شدن ,حکايت سختی نيست. از پاکی اشکهای خود فهميدم . لبخند هميشه راز خوشبختی نيست

چقدر وحشتناكه كه هيچكس دلش براي من تنگ نشد هيچكس نپرسيد كجايي؟حتي اونايي كه خيلي دم از معرفت مي زدند!!!! ياد حرف همسايه افتادم كه يک بار بهم گفته بود ... به سايه ها دل نبند!...... راست
گل اگر خشک شود ساقه اش مي ماند دوست اگر جدا شود خاطره اش مي ماند

امروز روز عشق هاي جني است اگه عاشقم هستي برام بنويس ((ع)) اگه از من شاکي هستي بنويس ((ش)) اگه خيلي از من ناراحت هستي و قاطي کردي بزن ((ق)) اگه اينو واسه 5 نفر بفرستي جواب هاي جالبي به دست مياري

گر چه از دوری این فاصله ها مأ یوسم از همین فاصله دور تو را می بوسم............ .....
میدونی چرا بعضی شبها زود صبح می شه؟؟؟؟؟؟ چون خورشید هم دلش برای چشمای تو تنگ میشه
مهم نیست که قشنگ باشی قشنگ اینه که مهم باشی حتی برای یه نفر...........

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید: