ما را دنبال کنید

جستجوگر

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 2
  • بازديد ديروز : 12
  • بازديد کننده امروز : 0
  • بازديد کننده ديروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 14
  • بازديد ماه : 14
  • بازديد سال : 21
  • بازديد کلي : 319
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.144.127.232
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

مانند مجنون كه ليلا را دوست دارد مانند ماهي كه دريا را دوست دارد مانند شاعري كه شعرشرا دوست دارد مانند بلبلي كه صدايش را دوست دارد به خدا قسم كه من هم تو را دوست دارمبي تو بودن را براي با تو بودن دوست دارم !

 يادمان باشد عشق متعلق به لحظه هاست و نفرين برای همه ی عمر!

 مي دوني اگه خورشيد بميره چي مي شه . اونوقت زمين دورتومي گرده . ولي من نمي زارم چونفقط من بايد دورت بگردم !

 تو باراني من باران پرستم تودريايي من امواج تو هستم اگر روزي بپرسي باز گويم: تو من هستيو من نقش تو هستم!

 دوستت دارم.به وسعت يه کهکشان.اي نام تو مرهم روح و روانم مي خوانم از تو و مي گويم که به پايتو مانند شمعي آب مي شوم تا پايان .

 اگه سلطنت بلد نباشم سلطنت نميکنمٍ اگه زندگي بلد نباشم زندگي نميکم اما اگه دوست داشتنرو بلد نباشم به خاطره تو ياد ميگيرم !

 مي دونستي اشک گاهي از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسي مي توني هديه کني امااشک رو فقط براي کسي مي ريزي که نمي خواي از دستش بدي !

 نميخوام به جزمن دوست دار ديگري باشي نميخواهم براي لحظه اي حتي به فكر ديگري باشينميخواهم صفاي خنده ات را ديگري ببيند نميخواهم كسي نامش،برلبهاي توبنشيند نميخواهم بهغيرازمن بگيرد دست تودستي نميخواهم كسي يارت شوددرراه اين هستي !

 هر کجا که هستي بلوتوث قلبت رو روشن کن تا تمام وجودم رو برات سند کنم.مي دوني بازي روزگار چيه؟؟ اين که تو چشم بذاري من قايم شم . بعد تو يکي ديگه رو پيدا کني!

 اول به نام عشق . . . دوم به نام تو . . . سوم به ياد مرگ . . . بر لوح شيشه اي قلبتبنويس : يا تو و عشق ، يا من و مرگ زمان! به من آموخت كه دست دادن معني رفاقت نيست ....بوسيدن قول ماندننيست ..... و عشق ورزيدن ضمانت تنها نشدن نيست !

 من اون ماهی قرمز کوچولوهستم تو دل شیشه ای تو * * * * مراقب باش دلت نشکنه که من میمیرم

 هيچ چيز ويرانگرتر ازاين نيست كه متوجه شويم كسي كه به آن اعتماد داشته ايم عمري فريبمانداده است يکي باش براي يک نفر ...نه تصويري مبهم در خاطره ها

 مرداب براي به دست آوردن نيلوفر سالها ميخوابه تا آرامش نيلوفر بهم نخوره.پس اگه کسي رودوست داري براي داشتنش سالها صبر کن !

 دلم واسه‌ت پاره پوره شده بود، دادم دوختنش، حالا تنگ شده !

 یه بوس لیمو شیرینی برات فرستادم ، زود بگیرش تلخ نشه !

 شبی پرسیدمش با بیقراری به غیر از من کسی را دوست داری به چشمش اشک شد از شرمساری میان گریه هایش گفت آری

 هی!!!! ۳ راه بیشتر نداری: ۱ با من باشی ۲ با تو باشم ۳ توافق کنیم که با هم باشیم

 الهي بميرم سياه پوشت کنم نه آنکه بمانم و فراموشت کنم !

 درشیرینی بوسه غرق بودیم ... که ناگهان شوری اشک رابر لبانم احساس کردموفهمیدم که این بوسه جدایی است.

 پازل دل يكي رو بهم ريختن هنر نيست.. هر وقت تونستي با تيكه هاي شكسته ي دل يك نفر يكپازل جديد براش ساختي هنر كردی !

 اگه گفتی امروز چه روزیه ؟ بگو دیگه ! ... زیاد فکر نکن ! امروز همون روزیه که دلم برات تنگ شده !!!




 

 


ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید: