ما را دنبال کنید

جستجوگر

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 1
  • بازديد ديروز : 0
  • بازديد کننده امروز : 1
  • بازديد کننده ديروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 1
  • بازديد ماه : 1
  • بازديد سال : 8
  • بازديد کلي : 306
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.119.105.239
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

خلاصه میگم: دوسش دارم چون زیباترین ترین هدیه زندگیمو بهم داد: یادم داد چطور عاشق باشم!

 

زندگی یعنی ناخواسته به دنیا آمدن ، مخفیانه گریستن، دیوانه وار عشق ورزیدن و عاقبت در حسرت آنچه

دل میخواهد و منطق نمی پذیرد مردن

 

دیشب تو فكرت بودم كه یه قطره اشك از چشمام جاری شد........ از اشك پرسیدم چرا اومدی؟؟؟ گفت آخه

تو چشمات كسی هست كه دیگه اونجا جای من نیست....


نگاهت هر قدر هم که دور باشد آرامم میکند و آوایی آمدنت را در گوشم زمزمه . . .
چقدر رسیدنت را دوست دارم . . .
آغوشم در ازدحامِ سرمای تنهایی تنها برای “تو” هنوز گرم است . . .

 

ويژه "D$D$D " 
يكي از لذتهايي كه ندارم ..
اينه كه روزمو با اس ام اس، صدا و خنده هاش شروع كنم..
لايك= 0

 

وقتی حس میکنم جایی در این کرِه ی خاکی تو نفس می کشی و من از همان نفس هایت، نفس میکشم . . .
تو باش !
هوایت ! بویت ! برای زِنده ماندنم کافی است ...

 

با من باشگفته بودی، از غرورم، از سکوتم، خسته ایمن شکستم هر دو راگفته بودم،از سکوتت،از غرورت

خسته امبه خاموشی مغرورانه اتشکستی تو مرابا تو گفتماز همه تنهایی ام خستگی ام ...

 

ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺗﻮﺵ ﺍﯾﻨﺎ ﺑﺎﺷﻪ
.1 ﺑﺮﻭ ﻣﺰﺍﺣﻤﺖ ﻧﻤﯿﺸﻢ
.2 ﻣﺚ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺳﺮﺕ ﺷﻠﻮﻏﻪ .ﺑﺎﯼ
.3ﺑﺮﻭ ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺘﺎﺕ ﺧﻮﺵ ﺑﺎﺵ
ﺑﺒﯿﻦ ﺍﯾﻨﺎﺭﻭ ﻫﻤﯿﻦ ﺍﻣﺸﺐ ﻧﺎﻣﻮﺳﺎ ﺑﺰﺍﺭ ﺩﻣﻪ ﺩﺭ ﺁﺷﻐﺎﻟﯽ ﺑﺒﺮﻩ
...ﺍﺯ ﺩﺭﺩ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺑﻤﯿﺮ ﺍﻣﺎ ﺯﺍﭘﺎﺱ ﻋﺸﻖ ﮐﺴﯽ ﻧﺸﻮ |:

 

گوش تا گوشه ی صحرا بخواب ونهراس.......شیرها خاطرشان هست که آهوی منی

 

تا یادی هست من به یاد توأم...

مگر آنروز که نه منی هست، نه یادی، نه خیالی...

 

اتل متل ستاره ،اصلا چرا ستاره؟
تو خورشیدی ، تو نوری ، دوسِت دارم بدجوری!

 

داستان ديو و دلبرو شنيدي؟ دلبر وقتي عاشق ديو شد تا بهش گفت دوسش داره طلسم ديو شكست و به

ادم تبديل شد... حالا داستان منو گوش كن زماني عاشق يه ادم شدم تا بهش گفتم دوستش دارم به يه

ديو سنگ دل تبديل شد اما من هنوز اون ديوو دوست دارم حتي اگه دلبرش من نباشم...!!!

 

دلم براي لمس نگاهت سخت دلتنگي ميكند!به كدامين بهانه حواسش راپرت كنم!

 

هــرگــاه صـدای جـدیـدیـی سـلام مـی کنـد
تپــش قــلب مــی گیــرم!
مــن دیگــر کشـش خــدا حــافظــی نــدارم
مـــرا ببخـش
کــه جــوابــ ســلامــتــ را نــمی دهـــم...

 

آرامش وجود من فقط تو چشمان توئه
تو کنار من بمون دلم فقط به این خوشه

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید: